Thursday, May 22, 2008

Pengunjung blog Kedah >300K. Macam-macam ada

InsyaAllah, mlm esok saya akan mengikuti rombongan MTD Paroi ke Kedah. Anak-anak tak sabar sungguh nak pergi. Maklumlah mereka begitu seronok bila cerita tentang naik bas. Kali terakhir mereka semua menaiki bas ialah 3 tahun lepas.

Sempat juga saya menelefon mak angkat di Alor Setar memaklumkan tentang rombongan kami. Apa yang menarik di Kedah? Kunjungan kami kali ini diuruskan oleh Adun Pokok Sena. Sedikit maklumat tentang Kedah yang sempat saya layari di blog http://kedahlanie.blogspot.com/

Satu paparan yang amat menarik dalam blog pas kedah. Tidak sangka kunjungan pelawat telah melebihi 300K orang. Apa yang ada dalam blog ini? Ada pelbagai stesen TV dlm blog ini. Antaranya link untuk TV PAS 1 ,TV PAS 2 ,TV PAS 3 ,WTV8 ,Islamic TV ,TV Brunei, EuroSport Al-Jazeera ,Radio flyFM ,Radio IKIM ,Radio HotFM ,Radio NasyidFM

Ceramah Perdana - Khabar Dari Negeri Sembilan
Tempat : Kompleks PAS Kawasan Pokok Sena, Langgar, Kedah.
Tarikh : 24/05/08 (Sabtu)
Masa : 9.00 Malam.

Penceramah :1. YB. Mohamad Taufek bin Abd Ghani (ADUN Paroi, Negeri Sembilan - Ketua Pemuda PAS Negeri Sembilan).2. Sdr. Badrul Hisham Shaharin (Calon keADILan P 131 Rembau, Lawan Khairy Jamaludin - AMT PKR).
3. YB. Ahmad bin Kasim (Ahli Parlimen Kuala Kedah).4. Ustaz Zainul Asri bin Hj. Ramli (Naib Ketua Pemuda PAS Kedah merangkap Ketua Pemuda PAS Pokok Sena).5. YB Ustaz Ahmad Izzat bin Shauqi (ADUN Bukit Lada - Exco Pemuda PAS Kedah)

No comments: