Friday, August 21, 2009

Untukmu ABAH

Salam Ramadan Al Mubarak kepada semua Muslimin dan Muslimat. Hari pertama puasa tahun ini 1430H , saya sekeluarga akan berbuka di rumah mertua. Mengikut perancangan, suami nak mengadakan majlis tahlil arwah Abah sesama adik-beradik. Hampir 2 bulan saya mencarai, menyusun gambar-gambar Abah dan saya compilekan menjadi satu 'presentation' sebanyak 62 slides.Ingin saya hadiahkan kepada setiap orang adik-beradik suami saya sebagia tandahati untuk semua agar senantiasa mengingati Abah yang telah setahun meninggalkan kami. Wajahnya masih terbayang di ruang mata....Sukar rasanya untuk melupakan Abah. Wajahnya, tutur katanya, semyumannya....Saya sendiri merasakan satu hubungan yang cukup rapat dengan Abah. Meskipun Abah adalah bapa mertua, namun kasih sayangnya kepada saya dan kami sekeluarga tidak berbelah bagi. Moga Allah menempatkan Abah dikalangan orang-orang yang beriman. Amin

No comments: