Sunday, April 13, 2008

Persatuan Ibu Tunggal



Program Hi-Tea bersama Ibu tunggal anjuran Dewan Muslimat Pas Kawasan Rembau pada 12 April lepas mendapat sambutan di luar dugaan. Lebih 40 orang ibu tunggal dan ibu yang ditinggalkan telah hadir untuk sama-sama memeriahkan program berkenaan. Seramai 40 orang ibu tunggal telah menerima bantuan barangan dapur yang telah disampaikan oleh isteri YB Paroi, Pn Mahani.

Dalam program tersebut, Pn Mashitah telah dipilih sebulat suara menjadi ketua dikalangan ibu tunggal yang hadir. Pn Sabariah pula dilantik sebagai Tim Ketua untuk membantu melancarkan aktiviti ibu tunggal di sekitar Paroi. Alhamdulillah, persepakatan telah diambil supaya program ibu tunggal ini diadakan secara berkala. Selepas ini kita akan adakan bengkel pengurusan jenazah, bengkel mengurut, memasak dan menjahit untuk membantu ekonomi ibu tunggal.

Program turut dihadiri oleh Ketua Wanita Umno dan AJK yang turut sama memberikan sokongan ke atas program ini.Moga Allah memberikan kekuatan kepada kami untuk meneruskan lagi program ini

5 comments:

pasnational_unity said...

Tahniah, Seeru 'ala Barokatillah.

HidayahFadziL said...

bagaimana nak sertai persatuan ini? bolehkah saudari emelkan informasi nya di emel saya?

Unknown said...

bagaimana saya hendak mendaftar diri dalam persatuan ini?

anna said...

Wahai kaum ibu budiman....kesempitan??..amat memerlukan wang segera??....anda tak rugi kiranya emailkkan kepada saya dan saya akn bntu anda segera. Amat mudah...InsyaAllah di sini penyelesaiannya...Cepat!!...jangan buang masa..

Unknown said...

sila hubungi saya utk bantuan kpd ibu2 tunggal