Friday, August 12, 2011

Muslimah Green Corner

Di bulan Ramadhan yang penuh barakah ini Dewan Muslimat PAS Kawasan Rembau (DMPKR) melangkah setapak lagi dengan membina "Muslimah Green Corner" (MGC). Lokasi MGC ini terletak bersebelahan dengan Pusat Khidmat DUN Paroi. Pembinaannya akan mengambil masa dalam 3 minggu dan insyallah kerja-kerja pembinaan sedang dijalankan oleh pihak UPU Tasik Jaya dengan kerjasama Pusat Khidmat DUN Paroi.

DI MGC ini semua produk-produk muslimat, produk muslim, barangan jualan amal akan dikumpulkan dan boleh dibeli secara terus oelah orang ramai dengan harga yang berpatutan. Dengan wujudnya MGC ini semua barangan keluaran dan produk muslimat akan dijual secara berpusat. Disamping itu, MGC turut berperanan sebagai pusat komoniti untuk mengumpulkan kaum wanita dan memastikan aktiviti wanita bergerak secara berpusat.

Insyallah MGC ini akan diarasmikan pada bulan September 2011. DMPKR mengalu-alukan sumbangan daripada para dermawan untuk melengkapkan prasarana MGC ini terutamanya cat, rak-rak, penyidai dll. Semua yang ingin menyumbang boleh menghubungi Pn Wani 013-3851202 atau Pn Fauziah 0137779328 atau boleh bank in ke akaun Dewan Muslimat PAS Kawasan Rembau BANK ISLAM No. Akaun: 05-012-01-006165-3

No comments: