Monday, February 22, 2010

Satu bulan...satu majlis

"Bawa berehat dan ini cuti 2hari"...pesan Dr. Zainun kepada saya. Tanda-tanda kecil memang dah ada....Memang badan dah rasa tak larat tapi masih banyak tugasan dan amanah yang masih belum selesai. Meskipun esok masih dalam keadaan MC, saya akan ke office juga kerana ada training sehari yang perlu saya kendalikan. Mungkin training yang terkahir sebelum saya bersalin.

Kebetulan pula hari ini 22.02.2010, hari jadi anak yang sulung " Nur Ainul Mardhiyyah". Sempat saya pesan kepada suami untuk belikan Ain kek meskipun hari ini suami balik office agak lewat sedikit sekitar jam 9malam. Ain cukup seronok pabila Babahnya membuat " suprise".

InsyaAllah....ada rezeki anak ke-4 ini akan lahir awal bulan Mar 2010. Bermakna setiap bulan akan ada hari lahir untuk setiap anak2x bermula Jan - April. Bulan May adalah harijadi Beb dan Bulan July adalah harijadi saya. Masih ada kosong bulan Jun dan bulan yang seterusnya. Lantaran bilangan anak seramai 4 orang masih lagi belum cukup kuota. Minimum ialah 6orang...itulah permintaan suami. Memang Beeb sukakan kanak2x....InsyaAllah...ada rezeki dan izin Allah, semuanya akan jadi kenyataan. Moga Allah izinkan dan permudahkan kelahiran ini. Amin...

No comments: